Muat Turun 1,000 Hartanah Lelong Ini Sekarang:

PENTING!! Sila buat pengesahan email anda, periksa peti inbox email anda, jika tiada periksa peti spam.

Friday, February 10, 2012

Pengenalan - Apa Itu Rumah Lelong?

Apa Itu Lelong?
Lelong adalah satu mekanisme untuk melepaskan hak pemilikan daripada seseorang kepada seseorang individu yang lain secara sah.

Apa Itu Rumah Lelong?

Definisi mudah bagi Rumah Lelong adalah rumah yang mempunyai masalah dengan bank dimana peminjam (tuan rumah) gagal untuk membayar bayaran bulanan untuk suatu tempoh yang telah dipersetujui semasa menandatangani perjanjian pinjaman perumahan.

Disini saya tidak ingin bercerita secara panjang lebar untuk Rumah Lelong. Tip dan Panduan serta pengalaman akan saya kongsikan nanti.

Semakin hari semakin bertambah populasi manusia. Di Malaysia kini mempunyai lebih dari 25 juta penduduk. Dan setiap hari juga pasti akan ada insan baru yang dilahirkan. Apabila penduduk semakain bertambah maka bertambah jugalah permintaan seseorang untuk memiliki rumah. Namun harga rumah tidak lagi sama seperti dulu. Harga rumah yang dulunya berharga RM30,000 kini dah menjadi RM100,000.

Perbezaan harga cukup ketara untuk rumah yang berada di bandar dan luar bandar. Namun pernahkah anda dengar rumah turun harga secara mendadak. Pasti tidak. Oleh itu, untuk anda yang masih belum dan sedang merancang untuk membeli rumah jangan lepaskan peluang untuk membeli Rumah Lelong. Sudah pasti dengan rumah lelong anda dapat jimat sehingga 20%-40% dari harga pasaran semasa.

Tapi harus diingat, tidak semua yang membeli rumah lelong dapat membeli dengan harga yang murah. Terdapat Rumah Lelong yang dibeli melebihi dari harga pasaran. Ini terjadi kerana ada yang membeli Rumah Lelong secara melulu, tanpa mengetahui selok belok Rumah Lelong.

Ramai yang ingin membeli Rumah Lelong dengan tujuan yang sendiri. Ada yang membeli Rumah Lelong untuk rumah pertama, untuk rumah kedua, untuk anak, untuk keluarga, untuk hadiah, untuk pelaburan, untuk simpanan eset dan pelbagai tujuan yang lain. Tapi tujuan anda mungkin sukar untuk dicapai sekiranya tiada sumber untuk mendapatkan Rumah-rumah untuk dibeli.

Dengan itu, saya berusaha untuk mendapatkan listing terkini rumah lelong untuk diletakkan disini. Diharapkan listing yang dipaparkan dapat memberikan manfaat kepada anda, samada untuk pelaburan atau sebaliknya. Jika anda ingin membeli rumah yang disenaraikan boleh Register Percuma Disini.

Bagi sesiapa yang ingin membeli dan mendapatkan Rumah melalui Lelongan hartanah boleh hubungi saya. Saya berdedikasi dalam menyediakan perkhidmatan lelongan, yang terdiri daripada mendapatkan rumah melalui lelong hartanah, membuat pilihan hartanah yang terbaik, melatih usahawan mahupun pelabur untuk mendapatkan potensi pendapatan pasif setiap bulan dan seteruskan memberikan kebebasan kewangan.

Matlamat saya adalah untuk membantu anda dengan memberikan nilai potensi terhadap hartanah lelong yang dipilih dan memberikan nilai tambah terhadap hartanah yang telah dimiliki.

0 comments:

Post a Comment

Dapatkan Update Terkini :

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

P/S: sila semak email anda (inbox/bulk/spam) untuk mengaktifkan perkhidmatan ini. Terima Kasih.
note: You will receive a verification message once you submit this form. FeedBurner will activates your subscription to "Rumah Murah" once you respond to this verification message. Thank You.
Commercial Real Estate Cash Flow Funding System
How To Buy Commercial Real Estate With No Cash Or Credit. Learn The Secrets Insiders Never Share. Create A Cash Flow Of $25,000+ Within 90

PERHATIAN :

Anda tidak dibenarkan mengeluar-ulang mana-mana bahagian artikel, ilustrasi dan isi kandungan blog ini dalam apa juga bentuk dan dengan apa juga cara sama ada secara elektronik, fotokopi, mekanik, rakaman atau lain-lain media sebelum mendapat izin daripada saya terlebih dahulu.

Namun bergitu, anda dibenarkan untuk berkongsi apa sahaja artikel, ilustrasi dan isi kandungan blog ini dengan SYARAT meletakkan sumber link seperti contoh dibawah :
Sumber dari
: www.mdauction2u.com

Saya juga ingin mengingatkan, segala strategi yang digariskan dalam blog ini mungkin tidak sesuai bagi sesetengah individu dan tiada jaminan untuk memberikan sesuatu keputusan. Saya secara khusus tidak bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerugian atas risiko, peribadi mahupun sebaliknya, yang berlaku akibat secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi daripada apa juga kandungan daripada blog ini.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More