Muat Turun 1,000 Hartanah Lelong Ini Sekarang:

PENTING!! Sila buat pengesahan email anda, periksa peti inbox email anda, jika tiada periksa peti spam.

Wednesday, May 22, 2013

TAWARAN ISTIMEWA : Senarai Terkini Hartanah Lelong

Salam sejahtera sahabat-sahabat dan anda yang sedang membaca post ini...

Minta Maaf sebab dah lama tak update blog ni. Untuk pengetahuan anda, saya ada menyediakan ruangan muat turun senarai terkini hartanah lelong secara percuma seperti diatas. Disitu anda hanya perlu masukan nama dan alamat email dan saya akan hantarkan senarai tersebut terus ke alamat email anda. Dan anda juga akan dapat perkongsian dan Tip-tip hartanah lelong dari saya secara Percuma.

Diatas sokongan dan maklumbalas yang telah diberikan oleh anda juga, saya akan meluangkan masa untuk mengumpulkan dan memberikan senarai ini untuk anda secara percuma sahaja. Ianya 100% PERCUMA. Bahkan anda boleh muat turun senarai-senarai terkini tersebut dihari yang lain apabila saya mengemaskininya.

Daftar segera secara PERCUMA disini : http://zonlelong.com

Untuk makluman anda, hampir setiap hari pasti akan ada sesi lelongan kecuali hari cuti am dan cuti umum. Boleh dikatakan lebih 100 hartanah yang akan dilelong setiap hari atau lebih dari 3000 hartanah yang akan dilelong seluruh Malaysia setiap bulan.

Dikesempatan ini saya memohon maaf, sebab tak sempat untuk memaklumkan kawasan yang anda ingin cari mengikut kepada kreteria yang bersesuai dengan permintaan anda. Saya juga rasa serba salah sebab ada beberapa hartanah yang anda minati terlewat untuk saya maklumkan.

Disebabkan kesibukan yang tidak menentu, lebih-lebih lagi tempoh setiap hartanah yang akan dilelong amat singkat menyukarkan saya memaklumkan kepada anda mengikut masa yang sepatutnya.

Oleh itu, melalui post ini saya ingin memberikan tawaran senarai hartanah lelong ini seperti diatas untuk anda muat turunnya secara percuma dan anda boleh pilih dan membuat carian hartanah yang anda minati mengikut kesuaian masa anda.
Dikesempatan ini juga, saya ingin berkongsi satu lagi tawaran istimewa khusus untuk mereka-mereka yang serius ingin mendapatkan atau membuat pembelian hartanah melalui lelongan. Khusus juga untuk sesiapa sahaja yang ingin mengenali hartanah lelong dengan lebih dekat dan ingin mengelakkan risiko-risiko dalam hartanah lelong yang mana kesilapannya boleh merugikan ribuan ringgit atau mungkin puluhan ribu ringgit.

TAWARAN ISTIMEWA SEBELUM : 15/06/2013

Sekiranya anda benar-benar serius ingin membeli hartanah secara lelongan, maka anda boleh mengambil peluang untuk daftar sebagai Ahli-VIP Zon Lelong. Sebagai Ahli-VIP, anda akan dapat kelebihan seperti dibawah : 

ZON AHLI-VIP
Muat Turun Senarai Terkini (Ahli-Vip)
(Muat turun senarai dengan paparan vip yang akan dikemaskini hampir setiap hari dan dapatkan lain-lain senarai terkini yang masih belum diketahui umum atau jadi antara orang yang terawal mengetahuinya)


INFO TERKINI LELONG
(Anda akan dimaklumkan segala info dan perubahan semasa tentang hartanah lelong sama ada dari segi udang-undang, syarat atau lain-lain perkara yang amat penting)

LOKASI HARTANAH LELONG PANAS
(Saya dan Ahli-VIP yang lain boleh berkongsi dengan anda lokasi-lokasi hartanah lelong panas dan paling diminati pada masa kini untuk makluman khasnya untuk para pelabur dalam hartanah lelong)

SOALAN & JAWAPAN HARTANAH LELONG
(Saya dan Ahli-VIP yang lain boleh berkongsi dengan anda apa-apa soalan dan jawapan tentang hartanah dan lelong yang dapat menyelesaikan segala kemuskilan yang mungkin menjadi pertanyaan anda)

10 Kelebihan Utama Paparan AHLI-VIP :

  1. Pendaftaran Pertama kali membolehkan anda Mendapatkan Senarai Rahsia bernilai lebih RM100.00.
  2. Senarai rahsia ini akan mendedahkan maklumat-maklumat penting yang dirahsiakan.
  3. Info dan Makluman Terkini Hartanah Lelong.
  4. Ilmu dan Perkongsian Hartanah yang sangat berharga.
  5. Berpeluang mendalami Ilmu hartanah dengan lebih mudah.
  6. Info Syarat dan Terma Terkini Hartanah Lelong yang wajib anda tahu.
  7. Lokasi hartanah Terhargat masa kini.
  8. Lokasi hartanah yang dapat memberikan Pulangan Pelaburan Yang menguntungkan.
  9. Info Bank dan Guaman di Malaysia.
  10. Perbincangan Masalah dan Penyelesaian dalam Industri Hartanah Lelong.

### DAN LAIN-LAIN KELEBIHAN LAGI...............

DAPATKAN JUGA 3 BONUS E-BOOK SECARA PERCUMA



Bonus 1 : 20 Syarat Rahsia Dalam Hartanah Lelong

Bonus 2 : 5 Perkara Patut Tahu Tentang Hartanah

Bonus 3 : Tip dan Panduan Sebelum, Semasa dan Selepas Lelong 

Untuk ketahuinya dengan lebih lanjut sila Klik dibawah :

 

  
P/S : Untuk melihat senarai hartanah lelong terkini sila KLIK SINI
 
Untuk Pertanyaan Hubungi :
Muhd Firdaus_010-344 3058

1 comments:

Thanks For Sharing This Blog Very Informative. We Also Provide auction house Services In Malaysia Bid Now is a leading auction house in Malaysia. We have been successfully running the business. served thousands of customers. We provide services for the facility of auctioning for customers to sell off their property and we also help to buy properties at reasonable prices. If You want to auction house service Please contact us :-

Post a Comment

Dapatkan Update Terkini :

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

P/S: sila semak email anda (inbox/bulk/spam) untuk mengaktifkan perkhidmatan ini. Terima Kasih.
note: You will receive a verification message once you submit this form. FeedBurner will activates your subscription to "Rumah Murah" once you respond to this verification message. Thank You.
Commercial Real Estate Cash Flow Funding System
How To Buy Commercial Real Estate With No Cash Or Credit. Learn The Secrets Insiders Never Share. Create A Cash Flow Of $25,000+ Within 90

PERHATIAN :

Anda tidak dibenarkan mengeluar-ulang mana-mana bahagian artikel, ilustrasi dan isi kandungan blog ini dalam apa juga bentuk dan dengan apa juga cara sama ada secara elektronik, fotokopi, mekanik, rakaman atau lain-lain media sebelum mendapat izin daripada saya terlebih dahulu.

Namun bergitu, anda dibenarkan untuk berkongsi apa sahaja artikel, ilustrasi dan isi kandungan blog ini dengan SYARAT meletakkan sumber link seperti contoh dibawah :
Sumber dari
: www.mdauction2u.com

Saya juga ingin mengingatkan, segala strategi yang digariskan dalam blog ini mungkin tidak sesuai bagi sesetengah individu dan tiada jaminan untuk memberikan sesuatu keputusan. Saya secara khusus tidak bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerugian atas risiko, peribadi mahupun sebaliknya, yang berlaku akibat secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi daripada apa juga kandungan daripada blog ini.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More